Tips για περιποιηση προσωπου! 🤩

                                                  


Σημερα κοριτσια μου θα σας πω διαφορες ομορφες εταιριες για περιποιηση προσωπου που ειναι εγγυημενες και τις εχω δοκιμαση και εγω.Μια εταιρια για ηλικιες 12-13-14-15 και 16 ετων ειναι η la roche posay εχει πολλα προιοντα για διαφορες περιοχες του σωματος μας ακομα και για την ευαισθητη περιοχη!Σας την συστηνω αφοβα!!Ακομα μια εταιρια για αυτες τις ηλικιες ειναι η johnson  η οποια επισεις εχει μεγαλη ποικιλια προιοντων και για μικρες ηλικιες και για μεγαλες!Η δικη μου καθημερινη ρουτινα ειναι η εξης πλενω το πρωι καλα το προσωπο μου με το gel καθαρισμου της Johnson και μετά βάζω την ενυδατική κρέμα προσωπου La Roche posay. Αυτά ήταν τα σημερινά tips κορίτσια μου για ότι απορίες εχετε μπορειτε να μου στείλετε μυνημα στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση που είναι η εξής:ioannamparola0@gmail.com.Φιλακια κορίτσια μου να έχετε μια καλή συνεχεια❤. 

Σχόλια